♥ BILDER FRÅN DAGEN

Det är egentligen inte något intressant men det är ju faktiskt
så min vardag ser ut just nu,
välsigt tråkig och ointressant om
jag själv får säga vad jag tycker. Men man kan ha kul ändå (skratt)

Detta är då från min otroligt "roliga" städstund i pannrummet,
om vi säger som så, så är inte min hund någon fotomodell,
hon är inte speciellt intresserad utav att bli fotograferad men
hon får stå ut eftersom jag tycker att hon är så himla söt.
  
  
Jag gjorde toast innan idag, det är enda gången man kan använda vår
ost för pi-katten vad äcklig den är om den inte är smält.
Fattar inte varför mamma bytat helt plötsligt, hon är ju den enda som inte
käkar det i familjen (skratt)
Jag tycker inte om ost-skivor som är tjocka, det ska bara vara mini tunna.


Well, nog om allt med mat och hundar.
Jag saknar faktiskt min bror lite,
det är väldigt tomt att vara hemma nu.
Han kommer hem på helgerna och då är jag i regel alltid borta.
Kanske skulle ta och åka ut och hälsa på honom i Östra kanske ?! :P

Kommentarer
Postat av: Weronika

Vilken söt hund :)

2009-08-25 @ 20:27:51
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0