♥ BRÖSTOPERATION ?!

Jag är nog inte ensam om att undra när, om eller hur det
kommer att sluta med Kissies bröstoperation, kommer den
ens att bli av?



Har läst i olika skvaller bloggar om att den är framflyttad pga.
att hon inte hade råd osv.
Men det var hon snabb med att kommentera
att så var fallet inte, hon hade inte tid eller liknande om jag inte mins
fel.

Jag kan inte mer än att undra och faktiskt tänka att det kanske är så
att hon inte vågar eller liknande, först skriver hon att oj jag hade visst
glömt att jag skulle förstora brösten på måndag och nu idag så var det
tydligen en månad kvar så ja,
jag börjar undra om det inte är ett pr-trick
kanske, jaja, vi får väl se hur det blir.
Jag slutar aldrig att förvånas av vissa iallfall :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0