Godkväll på er allihop.
Hoppas att alla haft en riktigt underbar dag, det har även jag haft.
Är hemma hos Sara och Robin nu, vi har kollat på Jerry Springer
eftersom det är ett måste och ett tvång för mina två kära vänner
Linda och Sara själv kan jag ju säga att jag bara är tvingad att se
på det när jag är här, känner att det är ett patetiskt program och att
det finns en hel del bättre program som går på kvällen medllan
18 -20:00 Visst Jerry Springer kan ha sina ljusa stunder han också
men hell no, inte frivilligt.

Har lite ny inspiration, känner att mitt humör börjar gå upp på topp
och jag känner mig mer motiverad.
Nu ska jag ta tag i mitt liv, söka jobb och hoppas på det bästa.
Älskar när jag är på det här humöret, känns som att jag varit i en
svacka under en kort period då jag hellre bara sketet i vilket och tagit
dagen som den kom men jag orkar inte att bara sitta still.
Det är otroligt tråkigt och jag känner att jag vill kunna tjäna mina egna
pengar och jag känner att jag behöver känns mig självständig.

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)

2009-08-05 @ 20:22:44
Postat av: Laila

Låter roligt =) Jag kollade precis på Paris Hiltons serie My new Bff i sträck :P Nu är jag lite yr. haha :P

2009-08-05 @ 21:56:19
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Tack =)

2009-08-05 @ 23:25:10
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0