♥ GODKVÄLL

Satte mig precis vid datorn, tänkte uppdatera lite och så.
Pratar med lite folk på msn och så, ganska trevligt faktiskt.
Pratar med Martin, han är rolig, vi hade tänkt spela, sten, sax eller påse.
Men det funkade inte, och jag tror faktiskt att Martin ligger bakom det hela.

Den här bilden visar bara vår konversation, men kolla nästa.


Lägg noga märke till vad som skrivits, det är konstaterat.
Martin klarar inte av att jag ägde honom sist :P




Haha... jag har så himla roligt ibland. Lite töntigt kanske men nu ska jag
skicka länken till Martin så han ska få läsa min fina blogg och mitt väldigt
kärleksfulla inlägg .

Pusssss


Kommentarer
Postat av: eliasson

HAHAHAHHAHA; sista bilden. HAHAHHAHA fett bra :D

2009-08-13 @ 23:17:53
URL: http://elijazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0