♥ GODMORGON

Det blev en snabb uppdatering igår eftersom jag fick lite
brottom pga. att Linda hade skickat att dom skulle komma
och hämta mig, hon ville nämligen kolla på den nya
Harry Potter filmen som dom hade hemma.

Så vid halv tio tiden igår sprang jag snabbt in i duschen och
sedan åkte jag iväg,
pappa låg och sov på soffan medans
Daniel och Anton satt i ute-rummet med sina datorer.

Tog med mig ett paket knäckebröd in till byn, det är verkligen
något jag aldrig får nog av. Så himla gott och inte speciellt
onyttigt heller så jag behöver inte vara orolig när jag sitter
och krängen upp allihop (skratt)

Harry Potter och halvblods prinsen såg vi alltså igår,
ska jag vara helt ärlig så tycker inte jag att den var hälften
så bra som dem andra som redan finns på film. Det kan
i och för sig vara pga. den dåliga kvaliteten på filmen.
Nu har jag äntligen börjat fatta iallfall (skratt)



Mamma kom precis och hämtade mig eftersom jag kände att
jag behövde komma hem lite,
har inte sovit hemma på ett par
dagar nu så idag ska jag göra det.

Ska även skicka iväg fler ansökningar till jobb idag :)

Pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Ja precis, man kan ju inte säga att man testar 20 hela tiden :D

2009-08-09 @ 14:29:15
URL: http://behindscenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0