♥ GODMORGON, GORDMORGON

Vaknade för en liten stund sedan, har precis tagit en snabb dusch.
Fick ett samtal om att allt är fixat och klart till ikväll så det ska bli kul.



Nu ska jag ut och tvätta pappas jobbebil och sen antagligen klippa
gräset så har jag tjänat ihop runt en två hundra kronor, super.

Nu väntar jag även på att få mina pengar för det jag har jobbat med
Sara,
är skyldig pappa dom pengarna eftersom min telefonräkning
var så fruktansvärt hög förra men det var ju i och för sig inte så konstigt.

Men ensak är säker och det är ju att alla jävlar som jobbar inom t.ex.
telenor, tre eller the phone house (finns hur många som helst) bara driver
med en och lurar en för att dom ska få sin provision på vad dom säljer.

Jag har blivit lurad en gång förra sommaren och det var bara pinsamt,
nu har det hänt igen, fast inte riktigt på samma vis utan mer så att säljaren
undanhöll en massa kostnader som kom till så min räkning låg på 600 spänn.

Nog om det, ikväll blir det party :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det är bra :D

vad händer idag då? :)

2009-08-29 @ 13:19:48
URL: http://josefingrahn.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

:D

2009-08-29 @ 13:50:01
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tror jag ska vara hemma och ta det lugnt ;) ska vara barnvakt kl 7 på morgonen imorgon så jag måste vara utvilad :P

2009-08-29 @ 14:03:21
URL: http://josefingrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0