♥ HÄNDELSERIK-DAG

Hade ställt klockan på elva idag men kom inte upp förrän
närmare tolv tror jag, snooza som vanligt runt en timme.
Det har börjat bli en vana tycker jag.

Vid halv ett körde jag och Linda in till Klippan eftersom vi
skulle till Af och skriva in oss,
det gick skit bra och känns bra.
Har skjutit upp det riktigt länge så det känns super bra att
äntligen ha det fixat.
Ska logga in på min sida och söka ett par jobb nu.
Känns som jag bara tjatat om af nu ett par dagar men det är
ju faktiskt så att det är det enda jag hållt på med nu.

Imorgon hoppas jag på fint väder eftersom jag ska jobba lite
här hemma hade jag tänkt,
alltid mycket roligare om det är fint väder då.

Pusssss


Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Hej där!=)

Jättesöt blogg <3

2009-08-11 @ 18:45:38
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: Viktoriae - En må bra blogg där självkänsla och positivt tänkande står i fokus

Sv: God kväll! Tack så mycket! :)



Klippan? Vid Ängelholm? Då bor vi inte långt ifrån varann..!:)

2009-08-11 @ 20:12:05
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0