♥ HEJ-PÅ-ER-ALLA

Vilken bra dag det har varit hittills, hoppas den varit lika bra för er också.
Vaknade fem i nio, hade ställt klockan på halv så jag har snoozat som
vanligt (skratt)
Linda mamma kom och hämtade oss halv tio och sedan åkte vi in till
Klippan,
fick stå utanför arbetsförmedlingen typ 20 minuter eftersom
att det alltid ska va så att dom ska öppna prick på alla jävla företag.

Jag skrev in mig via internet för lite mer än två veckor sedan så det gällde
inte längre så jag satte mig och skrev in mig igen via en av deras datorer
och sen tog vi bussen hem halv ett från stationen.

Gick in om smörgås kupen på stationen också, köpte en baguett med ost
och en pucko till frukost.



Nu är jag hemma, sitter vid datorn i sovrummet medans Linda sitter vid
Daniels dator i uterummet, (skratt) vi umgås ju säkert mycket haha...

Ska ut och ta en cigg nu sen kommer det en dagens lista :)
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0