♥ HISSA/DISSA


Macka med ost, det är jätte, jätte gott.
Ska faktiskt ta mig en liten macka eller fler om en liten stund.

Popcorn, det var riktigt längesedan jag käkade det men nu är dom tillbaka.
Ska be mamma köpa hem lite smått och gott nu, tyvär måste vi gömma det
eftersom min bror alltid käkar upp allt som kommer i hans väg, speciellt saker
som jag tycker om.




Allt som har med vikt att göra, prat och tjat hit och dit.
Visst, jag har turen som är nöjd med min kropp, jag tycker den är lagom.
Inte för stor och inte för liten och visst vet jag att vissa har det problemet att
dom inte är nöjda. Jag har även turen med att jag kan käka vad jag vill,
hur mycket jag vill och hur ofta jag vill utan att gå upp i vikt.
Men nu är jag så otroligt trött på alla som pratar om sin vikt hela tiden,
fine att man inte är nöjd men då får man ju ta tag i det och sluta äta alla
dom här onyttga saker som man faktiskt stoppar i sig,
om man inte gör något
åt det man är miss nöjd med får man skylle sig själv!

Mig själv, (skratt) det låter väldigt fel men det gör jag faktiskt.
Jag som sa att jag skulle sluta röka, visst att jag klarade det. Först klarade jag
nästan tio timmar och sen var jag på cigaretterna igen. Sen klarade jag tolv
timmar utan att röka och då var jag ju givetvis skit stolt över mig själv men sen
blev det fest igår och jag tyckte att allt var jobbigt för en stund och då ramlade
jag givetvis tillbaka på ruta ett igen.
Men nu är jag hemma och utan cigaretter, rökade min sista när klockan var lite i nio
och imorgon ska jag inte ta mig någonstans alls utan faktiskt hålla mig hemma.
Det är antagligen enda lösningen.

Att man inte kan kommentera,
förstår inte varför men det går verkligen inte.
Jag kan varken svara på mina fina kommentarer som alla skickat och jag kan
inte skicka en kommentar om något som någon har skrivit. Sånt här gör mig arg.
Hoppas det är bättre till imorgon så att jag kan svara och skicka :)

Kommentarer
Postat av: sanna♥

JAG ÄR NUMMER 13

jag är med i en veckans blogg tävling, skulle vara så

snällt om du ville rösta på mig. jag vill så gärna

vinna & visa att en liten blogg också kan synas!

så rösta om du vill, då är du guld! puss http://ewesgitarrkompis.blogg.se/2009/august/veckans-blogg-finalisterna-utsedda.html#comment

2009-08-19 @ 08:40:03
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: Laila♥

Tack sötnows :) Vad händer idag? :) Något kul hoppas jag? :)

2009-08-19 @ 09:26:29
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0