HISSA/DISSA-ÄR-TILLBAKA

Jag har en massa roligheter på gång, även sånt som
jag alltid körde med här i bloggen innan är på väg tillbaka.
Idag har jag tänkt mig att upprätta min gamla hissa/dissa
lista igen eftersom jag känner att det är på tiden nu faktiskt.



Lugna film kvällar, eftersom det är så himla mysigt.
Sitta ihop kurad i soffan med mys-dressen och en massa godis
framför antingen en skräck, komedi eller drama film.

Det soliga vädret, man blir ju nästan deprimerad när det är grått
och mulet alltid men nu har solen äntligen kommit till Skåne igen.
Det tackar vi för så att vi kan bättra på brännan igen :)




Människor som försöker vara något dom inte är, hur kul är det att en
kompis sitter och beter sig spydigt bara för att det är någon speciell i
närheten? VÄX UPP!

Tråkiga människor, som aldrig hör av sig, som verkligen visar vilka som
betyder mer än andra vilket vissa blivit välidgt duktiga på nu sista månaderna.

Bloggar med inlaggd musik, måste man pausa och sånt bara för att slippa
lyssna.

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en fin söndag? (:

2009-08-09 @ 17:13:18
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: M Y Y O L S S O N

åh jag håller med om detdär med musiken på bloggar. spciellt när det är en ritkigt gammal dålig riktigt uttjatad låt, suck! -. xd

2009-08-11 @ 21:40:48
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0