♥ KUL

Ikväll har jag varit inne och kollat runt på olika hemsidor här på internet,
skit kul när man hittar roliga saker man vill ha, idag kollade jag faktiskt 
inte på kläder utan på olika små saker som jag skulle köpt bara för skojs 
skull.
Jag gillade dessa, martini-glas med playboy symbol, tyckte dom var fina.



Servetter med sudoku, jag höll alltid på med det innan, jag var faktiskt
ganska duktig så det hade inte varit fel att införskaffa sig, om det skulle
bli tråkigt vid en middag eller liknande så är man iallfall sysselsatt.
Den här var rolig, en sån man häller vatten i som sedan blir is.
Ännu en playboy sak, shot-glas, dom var söta.  :)
Den här skulle jag behöva, speciellt under sommartid då det alltid blir
ljust så tidigt på morgon och då har jag ofta svårt att sova, de hade inte
varit helt fel.

tyckte att det var lite roliga saker som faktiskt inte var helt dyra, det får vänta tills
jag får ett jobb sen så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0