♥ KVÄLLENS-HÄNDELSER

Eftersom vi hade stopp i ett avlopp hade det runnit ut vatten
från duschen som finns i källaren.
(används dock bara till
att tvätta och duscha av hundarna
)

Vi bar upp hur mycket saker som helst, vissa saker var förstörda
och andra var bara lite blöta sådär.
Trä stolar som hade blivit blöta, bort och en otroligt fin byrå som
ska följa med mig när jag flytta till egen lägenhet. (dock dröjer det)

Vi hittade en låda med alla mammas gamla saker som hon fick
med sig när hon flyttade,
det var ändå ganska roligt att kolla genom.
Vi hittade pass på henne sedan 74 och 79, gud vad söt hon var.
Men vilken förändring.





Detta var ungefär 3/4 av allt, så det var ganska slit samt att konka upp för
källar trappan med allt det där, men alla hjälptes åt ganska bra förutom
Daniel som lyckades smita undan en halv timme bara för att han skulle
handla snus men jaja.

Skulle egnetligen åkt till Linda idag, var jätte länge sedan vi sågs känns
det som men eftersom allt detta hände så blev det inte så.
Sara ville jag skulle komma till henne och Robin också eftersom dom
skulle dricka men det kunde jag ju inte heller göra. Lite tråkigt tycker jag.
Men festen får vänta till en annan dag i veckan eller iallfall till helgen. :)

Nu ska jag skriva min ansökan till dem tre jobb jag ska söka, håll tummarna!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0