♥ LUGN DAG

Som jag skrev innan så har jag sovit hos Sara och Robin inatt.
Vaknade imorse, ganska tidigt då jag inte mådde speciellt bra,
efter en natt med mycket fest och alkohol blir det så ibland.
Har varit ganska sleten idag faktiskt.

Efter fem åkte vi till Spar och handlade mat, det blev köttfärs och
en del tillbehör, vi lagade sen köttbullar, potatismos och brunsås.
Riktigt gott blev det och hungriga var vi, hade bara käkat lite köttfärs-
sås och makaroner tidigare på dagen.

Efter maten la vi oss och kollade på film, det blev Beck-flickan i jordkällaren.
Den är riktigt bra den filmen, vi poppade popkorn också, jätte gott.
Vi har haft en riktig mys-dag, bara tagit det lugnt och käkat gott.





Jag körde hem vid nio ungefär, kände att jag behövde komma hem lite.
Ska snart ta en dusch så att jag känner mig fräsch tills jag ska gå och
lägga mig ikväll, även om det kan bli ett par timmar tills dess.

Hade tänkt ta en macka och lite choklad-mjölk också, älskar att sätta mig
och käka framför tv:n på kvällarna, även om det kanske inte är det bästa.

Hoppas alla haft en bra dag !
Pusssss


Kommentarer
Postat av: Sara

Oboy plus ostmackor :) SÅ JÄVLA GOTT !

2009-08-19 @ 09:47:00
URL: http://faitaccomplit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0