♥ NATT-BLOGGAR

Här kommer ännu ett inlägg, har nu äntligen läst klart alla
inlägg från olika bloggar jag följer via blogglovin.
Nästan alla, har en del favoriter och en del jag läser mer
sällan. Det var iallfall 240 inlägg så det har tagit sin lilla tid.

Har precis lagt mitt löshår i blöt med hårinpckning och grejer.
Kände att det behövdes eftersom jag faktiskt aldrig tvättat det.
Jag sprayar inte det när jag använder det så det blir liksom inte
"äckligt" pga. det.
Det ska få ligga i blöt hela natten tills imorgon då jag ska tvätta
ur det och sedan klippa till det, känns som det är lite för långt nu
jämfört med min egen längd på håret.



Hade tänkt sätta mig och antingen kolla på tv, finns där inte något bra så
ska jag faktiskt gå upp och sätta mig framför min brors dator och kolla på
en utav hans alla filmer.

Kaxa ligger och stirrar ut mig när jag håller på med löshåret, som vanligt.
Hon är den som alltid följer efter mig vart jag än går. Antar att det utstrålar
mycket kärlek från henne till mig, min lilla söta vovve.


Pusssss


Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas din helg har varit bra :)

2009-08-23 @ 00:36:31
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: malin

Hej hej :)

ska vi följa varandra på bloglovin??

Kram

2009-08-23 @ 00:38:47
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: Mia

Love V blogg, fast håller med dig pinsamt att titta på haha ;D



kram

2009-08-23 @ 01:21:26
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0