NEWS OF TODAY

Aftonbladet visar skräckbilderna som ska tryckas på
cigarettaskarna, otäcka bilder tycker jag.
Tur jag har planer på att sluta röka så jag slipper se.

Har faktiskt sett liknande bilder på cigarett askar förut,
efter att Sara och Robin varit i Thailand förra sommaren
hade dom med sig cigaretter hem och på dem askarna
fanns det sådan här bilder, om inte värre än som här.

Tycker det är äckligt , det är verkligen inte några bilder jag
uppskattar att titta på och det är inte något jag ser fram emot
att ha att göra med i framtiden.

Tur jag har planer på att sluta, har rökt sedan jag var 13 år
gammal och är idag 19 och fortfarande rökare, nu är det
dags att ta steget till ett rökfritt liv.

Jag hoppas att jag kommer att klara det, har visst stöd, från vissa.
Andra tror inte att jag kommer klara det, jag ska inte vara dum mot
mig själv nu med det tror faktiskt inte jag heller, men det är värt
ett försök iallfall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0