♥ NU-SÅ

Nu vet jag att jag varit dålig på att uppdatera, tråkigt.
Men det hjar hänt så mycket både igår och idag.
Igår var det fest och det var riktigt roligt,  bilderna från
igår kommer i nästa inlägg.

Idag fick grannarna ett ryck och skulle städa baracken.
Kliniskt rent var det då också, men jaja.
Har varit jävligt irriterad både igår och idag och det finns
en jävligt bra anledning till det. Det jag var irriterad över igår
tar jag inte här eftersom jag ska ta det med den personen
när vi är själv men det jag varit irriterad över idag ska jag berätta.

Sara och Robin har fest i princip varje helg,
man kan inte förvänta sig annat än att det blir skitigt så är det ju.
Men det är aldrig någon som visar respekt.
Om man spiller ut sin dricka så torkar man faktisk upp,
man slänger inte tuggumi på golvet, man slänger inte fimpar
på golvet och man slänger deffenitivt inte sina uppdruckna
tomma bukrar under soffan.
Det är så mycket brist på respekt att det är sjukt.
Jag och Linda har städat upp i baracken tusentals gånger mot
pengar som Robin betalt oss eftersom han själv inte orkat så
vi ska inte klaga, men att alla dom som festar inte ens kan erbjuda
sig att för en gångs skull komma ut och hjälpa till en gång eller två
tycker jag är så himla ruttet.
Som idag, vi festade igår. Vi var ganska många och en spillde hit
och en spillde dit, någon kastade ölburkar en annan satt och askade
på golvet. För fan folk, ni festar där lika mycket som alla andra.
Jag, Sara, Robin, Linda och grannarna tog ut allt som stod på golvet,
vi tömde alltså hela baracken, torkade av lister och golv, baren och
allt blev rent igen. Tänk om halva Ljungbyhed hade kommit för att
hjälpa till istället, så fort det hade gått om fest folket hade skänkt
en tanke någon gång.
Men det är ju så, alla kommer till Riseberga och förväntar sig fest
där man kan grisa ner som man vill. Vad skulle lilla Ljungbyhed
gjort utan baracken.. mohaha... jag skulle vilja se vart vissa hade
blivit av på helgerna då.

Nog om detta, nu är har avreagerat mig och allt är toppen.
Ska in på min hotmail och kolla mina jobb och sen lägga upp
bilderna.

Hoppas att ni haft en trevlig fredag och det som varit av den här dagen


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, du tog studenten nu i sommras eller? Vilket program gick du?



=)

2009-08-08 @ 21:04:49
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Sara

Typ alltid samma folk där med väl? Då kan de faktiskt hjälpa till nån gång. Det är inget jävla hotell direkt.

2009-08-08 @ 21:24:46
URL: http://faitaccomplit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0