♥ NYA IDEÈR

Som jag skrivit innan har jag en del nya ideér till bloggen.
Dem kommer komma snarast möjligt, eftersom det finns
mycket annat jag också vill hinna med så kommer det i
vågor, i små perioder kan det komma mycket och vissa
perioder kanske inte något nytt alls. Men det är ju okej.

Synd att det är så mycket problem med att kommentera,
stör mig lite på det, jag kan ju inte kommentera det jag
tycker är bra osv. kan inte heller svara på mina kommentarer.
I promise, så fort det funkar så gör jag det.

Inlägget som kommer härnäst är något jag tycker är super kul.
The Hills
är en serie som jag älskar, har följt det under en period nu
faktiskt och tänkte att jag ska ha med minst ett avsnitt om dagen
här i bloggen, jag vet ju som sagt att det är fler än jag här i bloggen
både utav dom som läser min och dom som jag läser som följer
den här serien, något som jag inte kan dela med mig utav mina vänner
eftersom vi inte alls har samma smak vad gäller tv-tittande.

Detta ser jag fram emor just för att detta är något mellan mig och mina
läsare, detta är något jag har i min blogg som jag inte delar med mig utav
utanför bloggen, därför känns det lite speciellt.

Pusssss på detta, lite ny inspiration, det tackar vi för !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0