♥ PARFYM

Jag älskar parfymer men glömmer använda dem, är inte det lite tråkigt liksom.
Köpte Hugo Boss när vi var iväg på semester, den är så otroligt god men har
tyvär böjat bli gammal så den kan jag slänga, även om jag vill det eller ej.
Den luktar inte som den gjorde när jag köpte den. :S
Något min mamma lärt mig är att sätta parfymerna i kylen för att få dem att vara
längre vilket är ett otroligt bra tips.
Min Armani parfym stå alltid i kylen och det är just därför jag glömmer den.

Min älskade Hugo Boss !    En gammal favorit!     Användes aldrig, de säger väl allt.
                 
Min nuvarande som jag älskar, där en del av summan gick till aids kampanj.
Köpte den under min vistelse på Kreta i höstas.


Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

vilken kanon tips. det hade jag faktiskt inte en aning om! (att man ska ha i kylskåpet) Nu åker alla min aparfymer raskt in där, skrattar.

2009-08-02 @ 15:33:01
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0