♥ SEN-UPPDATERING

Vilken underbart god sömn jag haft inatt!
Igår när jag gick och la mig kom Knorren för att kela,
jag la min tröja och mina joggingbyxor som en säng
och där sussade han sött nästan hela natten bredvid
mig där jag låg och sov. (skratt)

Vaknade lite i sju imorse av att båda katterna satt på
mitt huvud vilket inte var allt för bekvämt för mig.
Knorren sprang över mitt huvud hela tiden och den stora
katten satt över mig med fötterna på håret så varje gång
han reste sig för att ta fart för att springa efter den lilla så
drog han av hår-tuss efter hår-rtuss av mitt hår.



Vaknade iallfall senare vid tolv, blev skit rädd när Sara kom in och väckte mig.
Vi har käkat köttfärssås och makaroner medan vi kollat på Våra bästa år och
sedan har vi pratat om gammal skit som hände under högstadie-tiden.
Vilket jävla helvete jag har gått igenom, jag önska jag hade så strakt psyke
då som nu för då jävlar hade vissa mått sämre än mig.

Körde hem efter tre tiden och nu sitter jag här, har käkat en macka medans
jag kollat på Top Modell och nu ska jag skriva klart mina jobb ansökningar.

pussss


Kommentarer
Postat av: Mejjah(:

Vad söt katt^^

2009-08-06 @ 18:41:53
URL: http://moggie.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-06 @ 18:49:52
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-06 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0