♥ TANDLÄKAREN

Nu har jag varit hos tandläkaren, gud vad jag inte tycker om det.
Det tror jag i och för sig inte att någon göra, har aldrig hört någon
skrika jippi när dom ska dit iallfall (skratt)

Dom såg iallfall att jag inte gillade att ligga i den där stolen eftersom
dem faktiskt påpekade det ett flertal gången unde tiden jag var där (skratt)

Jag hade ett hål, (litet) Tar bara en kvart att fixa till.
Det är en BIG DEAL för mig men inte för dom, det gör så ont.
Har haft ett hål tidigare och dragit ut en massa tänder så om vi säger som
så, så är inte tandläkare mina favoriter precis.

Annara hade jag fina tänder, inget fel på dom.
Det som förvånar mig är att dom sa att det var helt okej att jag har min piercing
i tungan, dom såg inga förändringar och det skulle tydligen inte göra att jag
får stiga upp en klass och behöva betala mer.
Tycker det låter super.


Kommentarer
Postat av: Denisa

har lagt till dig nu :) Din tur!

2009-08-12 @ 18:09:33
URL: http://denisaaradean.blogg.se/
Postat av: Sara

Vadå, blir det dyrare om man har piercing eller du menar riskfaktorn? :s Jag betalar max en tusing om man ska laga men det har inte hänt på länge så :P

2009-08-12 @ 20:04:31
URL: http://faitaccomplit.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vet att jag låg på skala 3 av fem innan eller nåt sånt när jag hade början på hål lite överallt. Men sen har de minskat och så eller vad man ska säga. Ska dit i November, hoppas man får behålla nån tand ;)

2009-08-12 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0