♥ TIRED

Godkväll allihopa.
Jag är trött som vanligt, tror det beror på att jag sover för mycket och gör för lite.
Det sägs ju att man ska bli otroligt trött av att sova för mycket, konstigt men jag
tror nog att det ligger något i det dom säger faktiskt.

Idag har det inte hänt mycket, jag vaknade ju vid ett.
Fast det är ju i och för sig inte så konstigt eftersom jag inte somnade förrän
halv fem tiden ungefär, grannarna stod ute med en massa bilar som lyste
rakti in i tv rummet där jag låg och kollade film, undrar vad dom hittade på.

Linda hade ringt en massa till mig när jag låg och sov, utan att jag vaknade.
Sen vaknade jag utav att hon skickade sms och undrade varför varken jag
eller Sara hade svarat när hon hade ringt.

Jag körde och hämtade henne vid halv tre tiden, körde upp i byn och handlade
cigaretter och mat till henne. Jag och Sara har ätit köttfärssåsen som blev kvar
från gårdagen, riktigt gott blev det. Mästerkocken !
Bilden är dock från när jag åt hemma av mammas, mums *


Har tagit en massa bilder på deras nya lille kise som vi kallar Knorren, grymt söt.
Har även på den gamla kisen som kallas Bebisen.






   
   



Ikväll gäller det alltså för mig att ta tag i jobb-sökandet.
Ska dock äta först, känner verkligen hur hungrig jag är så det ska bli gott.
Jag kom hem för en liten stund sedan, kom inom dörren och kick ut i köket,
på köksbordet hittade jag den här lappen som min bror skrivit till mig.
(skratt) så gulligt, vilken fin stil :P




Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej men vad roligt! :) Jag lägger till dig också, lite stressad nu bara! :D Men gör det sen.. :)

2009-08-03 @ 18:25:28
URL: http://litesweet.blogg.se/
Postat av: Laila

tack =) ja den är halt över nu :P vad gör du då? :)

2009-08-03 @ 18:33:18
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: MARIA

Låter som en mysig kväll! :) Jag ska bara ta det lungt :D

2009-08-03 @ 18:48:58
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

åh, så sjukt söta kissar :)

2009-08-03 @ 19:21:27
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0