♥ TRÅKIGT VÄDER

Som ni alla vet (som läst mina inlägg för dagen) så har jag arbetat
här hemma idag, rensat ogräs har jag gjort (verkligen inte roligt)
Det tog på mina krafter, kände att efter en timmes arbete där ute
var det nog dags att äta fukost, kändes som jag skulle svimma
vilken sekund som helst.

I och med mitt dåliga intag av både mat och vatten har detta alltså
resulterat i världens huvudvärk och jag känner att jag bara vill gå och
lägga mig och sova.


Är otrolig trött idag känns det som, jag blir antagligen inte långvarig idag.
Har iallfall tänkt att jag ska ändra min bakgrund här på bloggen, har redan
tröttnat på den rosa färgen. (tråkigt, den var ju så fin)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0