♥ UPPDATERING

Finally, nu är jag klar. Det var inte lika tråkigt idag eftersom
solen sken och det gillas ju givetvis, har bara en liten plätt
kvar men det orkar jag inte med idag, får ta det imorgon istället.

Ska snart in i duschen, ska ta en sån lång och skön dusch,
sen blir det att fixa frillan och min make-up, har inte användt
smink sedan i Lördags och det känns hur bra som helst.

Ska köra hemifrån runt 15:45 då jag ska till Linda sen upp
om byn för att handla cigg innan vi drar ut till Sara.
Jag stannar där över natten och kommer sen hem tidigt
imorgon för att arbeta in lite money, jag är i väldigt stort behov.

Pusss



Är klar med gräsklippningen nu (för en gångs skull)
Ska snart in i duschen och sen fixa frillan. Känns som att
jag inte fixat frillan eller make på flera flera dagar nu, var senast i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0