20-SANNINGAR-OM-SOPHIE

  • Jag är skit rädd för mörker
  • Min familj betyder mer än något annat i hela världen
  • Jag har aldrig sagt jag älskar dig till någon
  • Jag ska bli rik när jag blir stor, det vill säga om något år sisådär :)
  • Jag värderar mina vänner högt
  • Jag är tids optimist, tror alltid att jag ska hinna med så mycket vilket jag aldrig gör
  • Det finns ett fåtal personer som jag litar på
  • Jag älskar Fredagar och Lördagar
  • Spindlar är äckliga små djur som itne borde få finnas
  • Jag vill ha barn
  • Jag älskar mitt liv
  • Jag har kort stubin
  • Jag kan snacka skit med mig själv när jag blir trött på folk
  • Det finns inte en enda människa, inte ens mina närmaste vänner som känner mig fullt ut
  • Jag älskar cigaretter, men jag måste sluta
  • Jag har varit kär en gång i mitt liv
  • Jag har piercing i läppen och i tungan
  • Jag ska förstora brösten när pengar finns till hands
  • Jag är i desperat behov av ett jobb just nu
  • Jag älskar donkan mat, cheeseburgare är så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0