♥BILDER-FRÅN-DAGEN

Har haft med mig kameran i garaget idag :)
Började med att jag smyg fotograferade min bror,
vilket han inte alls gillade så därför ser man inte hans ansikte
riktigt ordentligt men iallfall, här har ni dom, ENJOY!





På den här bilden är han precis på g att spotta ut snus så den är inte speciellt
vacker :P




Skulle tvätta instrument-brädan och min lilla hund var inte sen med att
hoppa upp vilket hon inte får och har aldrig gjort så det var något nytt :P




Jag satt och kollade på när Daniel torkade bort vaxet,
här är då mina ben och mina otroligt snygga tofflor !

Kommentarer
Postat av: Laila

Ja jag såg dom nyss =)ha det bra, Kram Laila

2009-07-22 @ 22:25:54
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0