♥ DAGENS-LISTA+LITE-ANNAT



DAGENS VILL HA: Riktigt flottig mat, jag har såna dagar
DAGENS KLÄDSEL: puma-shorts och en sleden tröja
DAGENS FRISYR: uppsatt väldigt slarvigt
DAGENS LÅT: har inte lyssnat på musik än så det kan jag inte avgöra än
DAGENS PLANER: vaxa bilen helt klar, pappa säger att det tar  ca 6 timmar :O
DAGENS SAKNAD: ingen speciell
DAGENS DUMMASTE: alla missuppfattningar här hemma
DAGENS MISSLYCKANDE: mamma som står och skriker att jag måste gå upp,
                                                   hatar att vakna på det viset
DAGENS DROG: mina kära cigaretter, även om jag vill sluta så är dom ett måste
                                dagarna när jag har detta humöret
DAGENS KÖP: Har inte varit iväg, vaknade för någon timme sedna
DAGENS GODIS: -
DAGENS HUMÖR: upp och ner, nu mest faktiskt
DAGENS CITAT: har inte hunnit med något kul
DAGENS ROLIGASTE: -

Listan blev inte så kul idag, blev väckt av mamma som står och skriker,
sämsta sättet att väcka mig på, tror många fler håller med mig faktiskt ?!
Pappa säger att vaxningen av hans jobbe-bil kommer att ta ca 6 timmar,
då har jag jobb fram till ikväll isåfall och sen kommer jag att vara trött.

Drog av mesta delen av löshår inatt när jag kollade film, ont gjorde det
men dom skulle av det hade jag bestämt mig för.
Fick lite kommentarer om hur det såg ut med löshår som var fast limmat
med super-lim, ska lägga upp lite bilder sen så att ni får se, det blir lite
äldre bilder eftersom jag inte har spciellt många nya på mig med långt hår.

Ska iallafall gå ut nu, uppdaterar ikväll  ♥


Kommentarer
Postat av: josse

ja, förutom buggarna överallt >_<

2009-07-22 @ 15:59:38
URL: http://jossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0