♥ ENJOY!

Fick en kommentar angående min hårförlänging och min metod
att sätta fast håret med,
jag sätter alltså fast håret med super-lim.
Det är absolut inte bra och det är inte något jag rekomenderar.
Visserligen sitter håret skit bra och länge men räkna med att det
lossnar en del hår när man väl ska ta av det eftersom det inte trillar
av måste man liksom dra av det. Försiktig kan man inte va utan här
gäller det alltså att ta ett fast grepp och sen blir det liksom en överraskning
att se hur mycket hår som följt med !

Här kommer alltså lite bilder på mig under tiden jag haft min hårförlänging,
inte speciellt bra bilder på håret men det är iallfall dom som finns !

Jag och Tutte på den här bilden, här ser man håret ganska okej faktiskt.
Just det här var jag faktiskt jätte nöjd med  :)



Bilden är ganska suddig men det är jag till vänster och Josefine till höger


Från vänster, Linda jag och Sara


Sara och jag, fast här ser man inte de längre håret så mycket


Sara, Josefine och jag


Kanske inte speciellt snygg bild men här ser man håret bättre än på någon
annan bild och min tjocka vinter-jacka :P


Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Jaså? :) Själv tycker jag inte det är så konstigt ;P men man blir väl van antar jag .. :P

2009-07-22 @ 23:00:37
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0