♥ PROPORTY

Har precis duschat, mitt hår har blivit helt slitet av all blekning så nu gäller
det att köra en massa hårinpackning för min del.
Tycker det är lite konstigt att håret blir så himla slitet av blekningen men att
man kan färga håret direkt från blondt då det är slitet och att det blir hur bra som
helst när det är mörkt ?

Har varit ute och fotat huset nu inför min ansökan till Roomservice,
skit kul, jag håller tummarna på att det ska gå vägen för det behövs verkligen.


Fast det är ju inte alla bilder, tog ju en del på det som skulle göras om också,
nu är det bara att hoppas.

pusssss



Kommentarer
Postat av: Emelie

Fint hus du bor i, hoppas det går vägen me roomservice :)

2009-07-07 @ 01:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0