♥ EN-ROLIG-NATT

Vilken jävla kul natt jag varit med om, börjar med gårdagen.
Vaknade vid tre, åkte med mamma till Ljungbyhed för att hämta
pizza, hamburgare och pommes med bearnaise-sås. Skit gott !
Käka det tillsammans med Daniel och hans kompisar när dom
åt pizza sen satte jag mig vid datorn för att spela The Sims och
som alla vet som spelar det spelet så har man inget begrepp om
vad klockan är eftersom tiden springer iväg riktigt fort, jag satt och
spelade ända tills klockan var tio i två då det var tid för mig att köra.

Ett litet citat från Sara Bullen:
" Fan, jag har så ont i magen så jag kan skita i nästa brevinkast ! "

Den här gången var kameran med faktiskt, haha.
Jag har en del bilder sedan natten till Fredag också, som jag hade glömt
vi tog så här kommer dem med.

Sara ramlade med cykeln i Fredags morse :P


Sara


Sara


Hennes söta kise mise, den tyckte om mig men inte henne








Så här dött är det i Ljungbyhed när klockan är halv sex en söndags morgon.








Enda bilden på mig, det är jag glad för.
Här visar jag för Sara hur jag brukade cykla när jag var liten och då
tog hon kort :P



Förra helgen när vi skulle in på ett äldre boende fick vi se en massa
stänk av blod i trapp-uppgången och utanför en av dörrarna till en av
lägenheterna var där stora blodfläckar (torkade) skit läskigt tycker jag.
De stora fläckarna var dock bort torkade i morse men inte dem här.




och nu till den goda frukosten på fiket klockan sju i morse !

Här är min frukost , ostbulle och en god dricka


Sara käkat sin bulle


Ännu lite mer frukost, jag var så hungrig så jag inte visste var jag skulle
bli av.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0