Jag är jätte hungrig, Linda ligger och sover i soffan och Sara inne i hennes
och Robins säng, och här sitter jag helt själv och magen skriker efter mat.
Katten ligger fortfarande och sover, tror energin tog slut då hon höll mig vaken
i morse, ah.. vad förbannad jag var men sen när jag såg henne ligga i stolen
bredvid mig här framför datorn blev jag helt såld, kunde inte fortsätta hata utan
allt gick över och nu är hon min vän igen.. haha så söt.
Ska skriva in mig på Arbetsförmedlingen någon dag denna veckan, jag är trött
på att bara gå hemma nu och vill ut och jobba och tjäna mina egna pengar.
Dock är det väldigt svårt med jobb nu men jag försöker hålla modet och hoppet
uppe så länge det går.
Ska hjälpa pappa hemma i veckan nu också så jag tjänar lite pengar, en överrens
kommelse vi har gjort vilket jag är super glad över.

Lägger upp den här bilden på mig idag, den är gammal men
jag gillar den. Känner jag jag måste ta lite nya bilder eftersom
alla gamla börjar bli ut tjatade nu.




pusssss

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

du är tillagd iaf :)

2009-07-14 @ 10:47:10
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0