♥ GOD KVÄLL

Vaknade av att mamma skrek på mig, då hade farmor kommit hem till oss.
Gick ner och åt frukost och pratade en liten stund innan jag gick ut för att
klippa gräset. Det är riktigt tråkigt, men tänkt. Jag sitter hellre på en gräsklippare
i två timmar och tjänar 140 kronor än att sitta framför tv:n och dega hela dagen.

Linda ringde mig innan och berättade om hennes kväll i Helsingborg,
ängrar nästan att jag inte följde med. Men jag skulle egentligen jobbat  så jag
hade ändå inte haft möjlighet till det.
Hon undrade iallfall om jag ville hitta på något så jag kanske sticker in där sen.
Annars imorgon, då jag skulle baka en kladdekaka med mig eftersom alla hört
hur otroligt god den är men aldrig fått provsmaka liksom. (skratt)
Tror det får bli imorgon istället eftersom jag ska fixa lite saker ikväll.

Ska snart äta, fisk-sufle tror jag det heter, men för mig har det alltid hetat fisk-i-ugnen :P
Otroligt gott är det iallfall.
Kommer bilder från dagen sen :)
pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi tack vad roligt att du tycker det ! :D

2009-07-26 @ 19:00:05
URL: http://rimboken.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg:D

2009-07-26 @ 22:37:35
URL: http://mariaelisabeths.blogg.sea
Postat av: Milly

jag håller med :)

jo tack allt är toppen här hur är det själv då?

2009-07-26 @ 23:02:44
URL: http://memilly.se
Postat av: Sara

Vi märker hur det blir med det hela.

2009-07-26 @ 23:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0