♥ GODKVÄLL

Gud vilken dag det har varit, vaknade ganska sent idag med.
Inte så konstigt eftesom jag vändt på dygnet helt och hållet nu,
somnade kanske inte förrän vid tre tiden liksom.
Idag har jag städat klart mitt rum i princip, är nästan helt klar.
Pappa hade lånat min digital-kamera och nu är den inställd på
något helt annat än jag hade det så jag har inte kunnat ta någon
bild alls idag faktiskt, det kommer imorgon.

Efter att jag städat klart gick jag och Daniel (min bror) ut i garaget
där pappa kört in sin jobbe-bil,
vi skulle alltså vaxa bilen.
Började med något speciellt rengörings-medel och det gick inte
speciellt fort kan jag ju berätta, började klockan 18:00-20:00
så det tog faktiskt bara två timmar,
men än är vi inte klara.
Har iallfall tjänat runt 200 kronor på de lilla plus att jag har ett antal
timmar till som redan är klara,
nu har jag alltså till mina nästa inplanerade
inköp inför fredagen. Detta är min plan:

Som dem flesta kanske vet har jag försökt färga mitt hår blondt,
alltså tillbaka till min egna hår-färg men eftersom mitt hår är färgat
med svart lager på lader på lager kommer det inte att bli blondt.
Jo om jag skulle gå till frisör och göra det men det får isåfall bli senare,
senare när jag har en fast inkomst och mer pengar.
Detta är den hår-färg jag alltid andvänder, alltid detta märke eftersom
det sitter bäst på mitt hår, alla andra färger bara sköljs bort även om
det ska vara permanenta.
Detta är alltså med i en del av planen.




Även för den här, det är en cider som heter Redic.
På Fredag är det ju som jag skrivit tidigare Röstånga Marknad
och till det behlver jag även den här, ska dela flak med Linda
eftersom jag lånat tolv lika förra helgen, det tackar jag för och
betalar alltså tillbaka på Fredag.




Hoppas att alla haft en bra dag :)
Pussssss

Kommentarer
Postat av: laila♥

Självförtroende-skolan är uppe nu!! :D ♥

2009-07-21 @ 00:55:28
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0