♥ GODKVÄLL !


Hoppas att alla har en trevlig kväll, det har jag iallfall.
Sitter här och försöker fixa med bloggen, får inte riktigt saker och
ting som jag vill ha dom. Har lagt in lite reklam från olika sidor men
tyvär finns dom längst ner på sidan sålänge eftersom jag inte får
till dom där dom egentligen ska ligga.
Ska snart sätta mig och spela The Sims en stund, kan inte släppa
det spelet alltså, ska först ut och röka, min hemska vana som jag
hoppas på att klara bli av med snart. Jag känner mig inte tillräckligt
motiverad än men det kommer med tiden bara jag ställer in mig och
bestämmer mig så kommer jag klara det, det är jag helt säker på.

Uppdaterar lite senare , puss


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* jodå min dag har varit okej :D nu på kvällen har inte så mkt inträffat ^^

2009-07-16 @ 23:04:52
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0