♥ GODMORGON

Säger jag som vaknade för ett tag sedan, vaknade av att Sara peta
på mig och ville jag skulle följa med ut i köket och röka, jag är inte
svår när det gäller den saken så det var bara för mig att gå upp.
Kände mig inte alls bakfull när jag vaknade, drack ett par cider igår,
gick in vid tre, då hade redan Sara och Robin gått och lagt och Tobbe
låg på soffan.

Ska hjälpa pappa klippa gräset idag, måste tjäna ite pengar nu eftersom
allt på jobb-fronten känns segt och tråkigt just nu, inget händer liksom.

Imorgon blir det först Halmstad eftersom min bror ska skriva upp där,
fanna ingan tider i Helsingborg förrän jätte sent så det fick bli där.
Efter det ska vi inom Båstad också, pappas påhitt men klart man hänger med.
Jag tar med kameran så bilder kommer kan jag lova.



pussss


Kommentarer
Postat av: Sara

BAJS på dig, vet du hur man svarar på sms? ;)

2009-07-15 @ 14:09:44
URL: http://faitaccomplit.blogg.se/
Postat av: Johan

Gud vad snygg du va ;)

2009-07-15 @ 19:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0