♥ GODMORGON

Sara, Robin och Linda kom och hämtade mig vid åtta tiden igår,
åkte sedan hem till Sara och Robin där vi kollade film, Linda var
sugen på att dricka och hon var inte sen med att bjuda mig så det
blev några cider till filmen, vid elva gick vi ut en runda för att Linda
egentligen skulle ner och bada i Bandsjön men halvvägs dit ändrade
vi oss, inga lampor och vi är skit mörkrädda båda två så vi hittade
ett annat ställe att sätta oss på en stund.
Väl hemma igen la vi oss för att kolla film, Bröllops Duellen.



Riktigt bra film tycker jag, rolig som tusan.
Somnade mellan tre och halv fyra inatt.

Så, och nu till den goda morgonen. Min morgon har inte varit annat än katastrof.
Vaknade av att Saras katt satt över mig och lekte med fludorna i rummet,
hon hoppade upp och landade på mitt huvud ex-antal gånger. Till slut gick allt
över till att attackera mig istället för flugorna och mitt morgon-humör är det ingen
som vill leka med så jag blev förbannad och bestämde mig för att gå upp och
sätta mig här vid datorn istället, så kanske jag kan vända tillbaka dygnet och somna
lite tidigare på kvällarna. Iallfall så ligget katt-jävlen och sover nu, typiskt.
Precis som att han hade verkligen bestämt sig för att göra allt för att väcka mig.

pusssss

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

du är tillagd nu sötnos :) Din tur!

2009-07-13 @ 10:45:00
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0