♥ HÄNDELSERIK-DAG

Den här dagen började bra och jag hoppas på ett lika bra slut.
Direkt efter att jag vaknat satt jag mig framför datorn och öppnade
blogg.se, gjorde vid designen lite till plus att jag fixade Lindas.
Blev nöjd med designen men headern var lite svart av sig men
huvudsaken är att hon bloev nöjd,
alltid kul att kunna hjälpa till.
Här har vi en bit av resultatet



När pappa kom hem gick vi ut i garaget för att påbörja vaxningen,
kanske har skrivit det innan men de jag har hunnit med än så länge
är alltså att ta bort all asfalt-stänk som finns på lacken och nu var det
alltså dags för vaxning, tog bara på framdörrarna idag eftersom min
bror inte varit hemma på hela dagen så att han har kunnat hjälpa mig.
På bilden nedan ser ni pappas bil och kanske då förstår att det tar tid
att göra vid hela den eftersom det blir som att göra samma sak dubbelt
upp fast med olika medel :P
Imorgon har jag iallfall planerat att hinna klart hela bilen :)



Well, nog om det. Känns som jag har tjatat om det några gånger här nu.
Städningen är väl reltivt klar nu, eftersom placering av saker i rummet bara är
preliminärt tills jag ska måla om, måste hitta en färg jag trivs med först,
iallfall så ser det ut så här:

I dörr-öppningen till höger ( här ser ni även min fina tenn-ljusstake, fick den
i sudentpresent och dom är riktigt fina så den får vara framme
)


Nu till vänster, har inga ben på sängen längre eftersom dom var helt
konstiga men det går ändå. Så nu är det bara att täcka sakerna när jag ska
måla och sen blir rummet snyggt som fan. Har tänkt mig en beige eller iallfall
ljus färg, ska kolla och sen visa här :)


Var precis ut och gav hundarna mat, jag tror jag ger dom för mycket för den
lilla vovven har börjat bli rund om magen tycker jag , pappa säger att det inte
är speciellt bra men det tycker jag faktiskt kan kvitta så länge hon inte blir allt
för stor så det är skadligt för henne menar jag. Dom är ju så hungriga när jag
väl kommer ut med maten så därför blir jag allt för snäll :)

Här är hon ju nog inte allt för snygg med öronen bakåt.


Hoppas att alla har haft en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0