♥ HÄNDELSERIK-KVÄLL-OCH-NATT

Gud vilken rolig natt jag har varit med om.
Var ju som jag skrivit hos Sara och Robin och sedan drog
jag vidare in till Ljungbyhed, satt där och pratade lite innan
jag stack vidare ner till Sara, var hos henne vid halv tre.
Vi cyklade upp till macken dit tidningarna kom och lastade på
allt som gick.
Det var mycket mörkare ute denna natten än förra så det var mycket
läskigare nu än innan, som alla vet är jag jätte mörkrädd och konstaterade
genast att jag aldrig skulle kunna klara av jobbet helt själv.

Vi hade riktigt roligt, vissa höjd punkter finns :) haha..
Sara skulle köra upp för en trotoar-kant, det hade regnat som fan så den
var jätte hal vilket gjorde att cyklen var på väg i marken, hon klarade sig precis.
Sen körde jag över hennes tå, den tån hon hade klämt där naglen höll på
att trilla av, som jag skrattade
. Det finns säkert mer men jag kommer inte
ihåg allt som hänt.
Har tänkt att jag ska försöka funderar ut en bra lösning för hur vi ska kunna dela
upp rundan så det går en aning fortare inatt kanske, För inatt ska vi på det igen.
haha.. jag ser fram emot det på ett sätt eftersom vi har så jävla roligt när vi gör det,
men nackdelen är att det är super duper jobbigt,
men jävligt bra motion.
Rundan är cirka 1.2 mil så det är långt!


Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0