♥ HEJ-PÅ-ER-ALLA!

Idag hade jag ställt klockan på elva men vaknade inte förrän halv ett.
Jag tror att jag behövde sova lite extra, somnade inte förrän halv två
fast att jag la mig vid halv tolv, efter den här helgen måste jag vända
tillbaka dygnet igen eftersom det dykt upp en del jobb-möjligheter.

Har blivit helt klar med bilen nu, det tog två timmar ungefär men då
hjälpte min bror till också ju, kommer bilder sen.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska kanske till Linda imorgon kväll
och sedan sova där tills Fredag. Ganska smidigt eftersom jag ändå
ska dit på fredag eftermiddag tänkte jag.

Varför har folk så svårt att lägga av en komplimang eller två?
Är det för att folk känner sig hotade?
har märkt på vissa att det aldrig händer trots att folk vet att man gjort
en förändring som synd radikalt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0