♥ JOBB-I-NATT

Godmorgon, Godmorgon.
Vaknade precis av att min Lilla Ikki ringde, hann tyvär inte svara så
jag skrev istället. Gick ner till mamma, Kylskåpet har slutat fungera,
såja, så nu har vi ingen kyl iheller, känns bra att pappa först köper
ny dator för ex-antal tusen och sen dagen efter går kylskåpet sönder.
Vi är inte förvånade eftersom kylskåpet är 21 år gammalt så tiden var
väl ute för det och det är ganska förståligt.

Hade tänkt sova en stund igen för att orka med jobb inatt, ska dela ut
tidningar igen, både fredag-natt och lördag-natt, jag kommer vara helt
slut på söndag. Även om det inte är speciellt bra betalt eftersom jag 
hjälper en kompis så måste jag göra det, har en telefonräkning som
kommer om ca 10 dagar som jag måste ha pengar till så det är bara
att göra det i vilket fall som.

Satt och spelade The Sims igår, det var roligare att spela när jag var ett
antal år yngre men det får väl gå, ska spela lite till, min drog när jag väl
börjat så kan jag inte lägga av !

pussss  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0