♥ LUGN-KVÄLL

Min dag har varit relativt bra faktiskt, även kvällen.
Körde till Sara vid sju, sen stack vi ju som jag skrev innan upp till byn och hyrde film,
köpte godis och mat, gud vad god maten var, inte cheezeballsen, dom väntar på mig
till imorgon.

Filmen vi hyrde var Big Stan, riktigt bra film måste jag säga.
Handlade om en man som hade det riktigt gott ställt med fru och ett lyxigt hem med
fin tillvaro som helt plötsligt byts ut mot ett fängelse, fullt av våldtäktsmän, barnmiss-
handlare och seriemördare? Men han grejar det och slutet får ni själv lista ut.
Den är verkligen värd att kolla på.



Medans jag, Sara och Robin kollade på filmen gick Linda och Linda ner till
Bandsjön och badade, min Ikki skickade sms när dom var tillbaka och då
satt dom i baracken och drack, jag gick ut för att prata med dem en stund
och då visade det sig att dom inte alls badat utan blivit dyngsura av regnet
så dom hade gått tillbaka och satt sig i baracken istället.

Jag tog upp en intressant fråga som min kära vän Sara ställde till mig i Lördags
morse när vi satt på fiket, kan tro att vi skrattade och den morgonen blev kul precis
som ikväll när jag ställde samma fråga till Linda och Linda, följande fråga:
När killar ska bajsa, lägger dom k*ken på toalettstolen eller dem låter den va där
den är liksom?
Jag fattar inte ens att hon ställde frågan men det var ju i och för sig en intressant
sak för vad vet egentligen vi tjejer om det?
Så sa jag det att hur mysigt är det om man inte är bra i magen egentligen?
Men men, vi kom inte fram till något ikväll och det gjorde vi inte i Lördags morse  heller.

Ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt, klockan är 02:45 och jag är svin trött egentligen,
bara det att det inte är något kul på tv nu vid den här tiden så det lär väl få bli att jag tittar på en
kul film eller något, Linda och Linda åkte hem vid lite i ett så jag har suttit här själv sedan dess,
Sara och Robin sover och grannarna festar för fullt så vi får väl se om jag kan bortse från deras
höga musik när jag väl ska sova, men det brukar gå bra.

pusssss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den filmen är ruskigt bra!

2009-07-07 @ 15:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0