♥ NATTBLOGGAR-AS-USUAL

Som vanligt är det jag som är vaken nu, (skratt) har festat lite ikväll hos Sara och Robin.
Kom hit vid ett idag sen lyckades Robin övertala oss allihop så det blev både fest och pizza ikväll.
Har precis värmt min för att käka upp resterna, trodde faktiskt inte att det var gott men mums.

Har uppdaterat dåligt dom senaste dagarna och det är lite tråkigt tycker jag, det har blivit lite
som min dagbok som jag hade när jag var yngre och det är rokligt att så många läser och kommenterar.

Mamma ringde innan och var lite besviken över att jag inte var hemma,
vi som skulle fixat arbetsförmedlingen
ikväll och skickat iväg papperna imorgon. Jag som ska söka jobb på Donkan nu (skratt)
Hade ju faktiskt planer på att söka in på komvux för att läsa omvårdnad ett år och sedan vidare för att
bli ambulansförare osv. det är verkligen något jag vill, antingen det eller polis.
Även om det antagligen är försent att söka till komux nu så ska jag faktiskt göra ett försök att iallfall
ringa dit och prata lite med dom. Annars är det bara att jobba ett år och sedan prova till nästa år.

Hoppas annars att alla haft en trevlig dag, puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: josse

det är bara att radera hela alltet som står där vid "sök", tror det är i kodmallar :p

2009-07-30 @ 02:15:36
URL: http://jossus.blogg.se/
Postat av: Mejjah(:

Hej,hade ni kul på fesxten då?(:

2009-07-30 @ 09:18:15
URL: http://moggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0