♥ NY-DATOR

Pappa kom hem innan med den nya datorn, glad blev jag.
Har satt upp den och den är verkligen super bra, helt nöjd.
Spelar The Sims nu, skit kul, har nästan glömt hur man gör
i och med att det är flera år sedan jag spelade sist men de
kommer tillbaka väldigt fort.
Ska snart gå och ta en knäcke macka och kolla på BigBrother
tror jag.

Imorgon ska jag och mamma åka till Eslöv och Nova i Lund,
ska kolla runt lite och så, sen ska jag till arbetsförmedlingen nu
i veckan också eller nästa, får se vilken dag det blir.

Imorgon är det jobb igen, jag ska ta bilder och visa hur roligt man
kan ha när man cyklar halva Ljungbyhed runt !

pussss

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh tusen miljoner tack, vad glad jag blir! :)



Jag kommer nog trycka upp den igen i höst! För närvarande är den helt slutsåld. Håll utkik.



Kramar!

2009-07-09 @ 23:49:40
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack så mkt tjejen :) Kul med ny dator :)

2009-07-10 @ 12:18:35
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0