♥ NY-HEADER-?

Håller på med ny header, blir inte nöjd heller det är det som är
det värsta, blir arg på datorn för att den gör fel också.
Sitter ensam hemma nu så jag passar på att sitta framför datorn
så mycket som möjligt, Daniel, Chefen, Elin och Fibbe stack till
byn för att käka pizza, om jag ska vara helt ärlig så hade det faktiskt
varit gott men jag orkade inte när dom frågade, fast jag ångrar mig
lite nu faktiskt, hade ändå varit ganska kul att följa med.
Har iallfall tagit upp köttfärs så när mamma kommer hem så ska 
hon laga det till mig, har bara tyckt i mig knäckemackor efter det
att jag vaknade men va fan, så nu är jag hungrig.

Hoppas på att bli nöjd med en ny header snart, iallfall ikväll.
pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0