♥ NYA-IDEÉR

Städningen blev avbruten av middag, mycket god sådan !
Köttfärs-limpa och potatis och sås, pappas egna potatis,
han är så gullig, han tycker om att hålla på med sånt :P
Riktigt gott var det iallfall, körde sedan till macken för att
handla cigaretter och sedan vidare till mormor.
Min kise-katt bor där, mormor och morfar är i sitt hur på
Vhen nu så vi matar kisen. Jag fick honom när jag var sju år
gammal och han lever inu, han är jätte söt men har smalnat
av lite, innan var han sån riktig tjockis och det är gulligt.
Han är iallfall 12 år nu och det är väl rätt gammalt för att vara
katt antar jag så jag är glad så länge han är med :)





Har nya ideér till bloggen, tror även att jag ska uppdatera mina
hissa och dissa listor nu faktiskt, känns som det var länge sedan.
Även mina veckans plus och minus. kommer kanske imorgon.
Bloppis, är något jag tycker är skit bra! Roligt också.
Har en brun skinn-jacka som är använd två gånger, skit snygg är den
men jag köpte en till som blivit min favorit och därför kommer inte den
bruna till använding, jätte tråkigt tycker jag. Då är det bättre någon annan
har den istället. Har även två par skor som är använda två gånger var som
inte heller kommer till användning, funderar på att kanske ta med dom också.
Får se hur jag gör :)


Kommentarer
Postat av: laila♥

MATDAGBOK? Kommentera ja eller nej i bloggen :) ♥

2009-07-20 @ 00:48:11
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0