♥ POTATIS-BRUNSÅS-BIFFAR

Vaknade klockan elva idag av att jag hörde sara viskade lite tyst:
"Sophie , ska vi röka?" 
haha.. jag masa mig upp och satte mig vid fläkten.
Käkade ett par Cheezeballs till frukost och sen blev det att kolla
våra bästa år på danska trean eftersom dom är mycket längre 
fram där, det programmet är inte bra egentligen men har man väl
börjat titta kan man inte sluta!
Ringde sen pappa och frågade om det var farligt att köra moped när
det oskade, fick inget riktigt svar mer än, måste du köra nu då?
Jag var hungrig så jag körde hem, öppnade kylen och la upp potatis,
brun-sås och biffar sen in i micron med de, fy vad gott.
Ska snart ner och sminka mig, sen försöka få tag på Linda eftersom
det antagligen blir party i Ljungbyhed ikväll.

pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0