♥ ROOMSERVICE

Så, imorgon är det jag som skickar in ansökan till Roomservice.
Jag orkar inte vänta längre, vår ovanvåning kommer aldrig att bli
klar, pappa har inte ork och ingen av oss andra klarar av jobbet.
Så sen är det bara att hålla tummarna och hoppas på att dom 
kommer ju. 
Man ska skriva en hel roman om sig själv och läget, civilstatus,
yrke, intresse och med detta tror jag att jag får ta och skryta med
att pappa är lerduve-skytt på elitklass så dom tar med oss,
för deras exempel löd: "Vardagsrum hos seglingsentusiast"
Jag är desperat efter mer utrymme, har inte plats till något på mitt
lilla rum, en busskur gånger tre i storlek så kanske ni förstår hur
litet det faktisk är.


pussssss


Kommentarer
Postat av: ottilia

Tänkte tipsa om min tävling, där du kan vinna ett par jeansshorts! Ha en fin dag :)



http://ssignatursvart.blogg.se/2009/july/vinn-ett-par-jeansshorts.html

2009-07-06 @ 11:26:43
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0