♥ SUPER-BRA-DAG, TACK!

Gud vilken trevlig dag jag har haft och till allt detta är det fler som
läser bloggen och det gillar jag, älskar det ochdet är kul när man 
känner sig uppskattad.

Åkte till skroten med Sara, Robin och Linda innan idag,
någon hade anordnat en svensexa som dem skulle ha där,
köra och krocka en massa bilar och sånt, såg ganska kul ut faktiskt.

Körde sedan vidare till Hyllinge där jag köpte en acne-produkt och sedan
vidare in på McDonald, gud vad gott det var, mätt blev jag också.
Jag, Sara och Linda gick sedan in på City Gross för att handla lite.
Köpte en till blekning, blir det inte bättre resultat den här gången vet jag
faktiskt inte vad jag tar mig till? 

Ska ner och röka nu, koka lite ägg och sedan in i duschen.

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0