♥ TANKAR-&-KÄNSLOR

Älskar verkligen blogg-världen, jag följer ett tio tal bloggar
via blogglovin, slänger gärna in en kommentar och ett svar
uppskattas verkligen, det visar att den som har bloggen bryr
sig om sina läsare kan jag tycka.


Men att slänga in en massa onödiga kommentarer med syfte
att kränka eller nedvärdera är bara tråkigt, det är inte kul att läsa.
Antingen är det så att dem här människorna är jävligt avundssjuka
eller så har dom så dåligt självförtroende att dem måste trycka ner
en annan människa för att kunna må bättre själv, jag förstår verkligen
inte mig på dem som gör så.


Det handlar inte bara om bloggen utan om i vardagen,
människor slänger gärna ur sig en massa saker utan att tänka på
vad man säger. Jag kan säkert slänga ur mig något som gör en
annan människa ledsen men då är det verkligen inte så det är menat.
Alla kan göra fel, ingen människa är perfekt enligt mig.
Men att slänga ur sig något om ens utseende, klädsel eller att bara
påpeka att det och det är fel, gör så och varför har du det på dig eller
varför gör du så? Sånt tål inte jag, jag kan inte med att folk kommenterar
sådana saker om mig, jag kanske har valt att ha mitt hår så den och den
dagen och jag kanske vill ha det och det på mig, bry dig inte liksom.


Men via internet är det givetvis enklare att slänga ur sig en massa otrevliga
ord osv. eftersom man sitter bakom en data-skärm, man gömmer sig.
Och att dessutom vara anonym gör inte saken bättre.
Det visar bara vilken liten människa man är !


Nu har jag fått det sagt, ser gärna att få lite svar på tal om mitt inlägg
eftersom jag har sagt vad jag tycker, nu är det alltså er tur :)

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

tack sweetie. din kommentar värmer.

2009-07-21 @ 21:54:31
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: laila♥

Visste du att en vanlig lunch motsvarar en Big Mac & co? ♥♥

2009-07-21 @ 22:04:50
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Nanna

Håller fullständigt med dig. Något som kan stära mig med är när folk ställer en fråga där svaret står i inlägget som de kommenterade. Precis som om de skiter i att läsa det. I alla kommentarer jag gör försöker jag läsa inlägget först. Vad tycker du där?



Då fick du ihop lite pengar :D Trevligt! Kan säga att det märks mest när det regnar om det behövs vaxas eller ej den blir inte lika blöt, samt att smutsen fastnar inte lika lätt. Men hur kan man veta det när man inte har intresse??? :P



KraM!

2009-07-21 @ 23:07:21
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: laila♥

håller med dig! Tack för ditt stöd och dina ord! :)♥ Tips ute nu på vitare tänder :)♥

2009-07-22 @ 00:24:46
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0