♥ TIPS-!

Nu inför studenten och allt ville jag ju bli så fin som möjligt liksom,
då jag åkte in till Helsingborg och besökte skönhets-salongen
Catflash för att förlänga min ögonfransar, det blev riktigt snyggt och
det är verkligen något jag rekomederar er alla att göra,
tänk er att slippa måla på mascara varje dag! Riktigt skönt var det.

Iallfall till det jag tänkte tipsa om!
Ögonfrans-böjare med värme,
först slänger du på mascaran och
sen börjer du med den här saken, riktigt bra och kostar ca 150 kronor !
Jag hade inte hört talas om den här produkten tidigare och nu bli jag
super-duper nökd varenda gång jag sminkar mig :)


Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

hej på dig gullunge! tack för tipset, det där kan ju faktiskt vara en bra grej! =P

2009-07-22 @ 21:38:00
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

den är så himla bra :D

2009-07-22 @ 22:59:49
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0