♥ TREVLIG-DAG

HejHej säger jag till bloggen och alla trevliga människor där ute !
Somnade sent som tusan inatt, tror klockan var runt fem tiden faktiskt,
Sara och Robins grannar hade fest och dom spelade som tusan.

Somnade gott då iallfall och sov till halv tolv tror jag då jag vaknade utav
att jag hörde Sara från köket när hon pratade med den nya lilla söta katten.
Jätte söt är den. Dom hade inte tänkt köpa den från början men det blev
den och jag vet att den kommer att trivas hemma hos dom.

Igår körde vi hem till Linda och Tisa för att kolla på deras kattungar.

Jätte söta var dom men bara två veckor gamla så det dröjer länge innan
dom kan lämnas bort från mamman.
Åkte sen hem till Samme och kollade på hennes kattungar, tog dock ingen
bild på dom men dom var minst lika söta.
Robin hade ju fastnat för att han skulle ha en vit så han ringde på en annons
på blocket.se och där hittade vi den som dom nu har.

Här ligger den och sover medans Sara och Robin ligger på golvet framför.
Deras andra kise som dom haft ett tag nu tycker inte om den riktigt.
Han som inte har orkat bry sig om sitt lek-torn var plötsligt igår inte sen med
att hoppa upp och in i sitt hus bara för att den andra legat där inne.

Han är inte så jätte söt på den här bilden men jätte söt i verkligheten.
Grå och lång-hårig.

Nog om allt prat om katter och nu till veckans festbilder som kommer lite
sent, men som dom säger. Bättre sent än aldrig.
På den här bilden har vi Samme.

Marie och Nadja


Sara, någon och Robin. Bilden ser lite konstig ut

Robin satt och fiffla med sitt cigarett paket, plötsligt ser vi hur han tar en
tugga då han får med hälften av filterna och halva locket.
(skratt)

Här har vi då Eddie och Kjell


Så ja, då har jag lagt upp alla bilder jag tagit dom senaste dagarna.
Det kommer fler sen från dagen :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket. Allt bra med dig?:)

2009-07-31 @ 15:54:40
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/
Postat av: Mejjah(:

Vad söta kissemissar:DSvara gärna på dagens fråga(:

2009-07-31 @ 16:33:43
URL: http://moggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0